Smci Piç

'Konu dışı (Off Topic)' forumunda Zexor tarafından 3 Şubat 2018 tarihinde açılan konu

Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. Zexor XF Development Onursal Ünvan

    Mesaj:
    238
    Beğeniler:
    140
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    @Cute Swag denilen gavata güvenmeyiniz.Kendisi sm yaptığını sanıyor panel verdik extra.css den hackleyebileceğini sanıyor :D Koçum az havla.



    @Luxury @Unlovable

    Ayrıca farklı hesap açıp modluk da istedi :D
     
  2. Unlovable Sevilmeyen Kayıtlı Üye

    Mesaj:
    255
    Beğeniler:
    390
    Cinsiyet:
    Erkek
    Panel verdiysen smyi yemişsin koç :) :D arkadaşın beceriksizliği olmasa indexi yiyordun.
     
  3. Zexor XF Development Onursal Ünvan

    Mesaj:
    238
    Beğeniler:
    140
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    Panel i verdim tema yetkisi vardı sadece deneme amaçlı site düzeltildi :)

    Kullanıcı düzenleme yetkisini aldım ban atar ya felan :D
     
  4. Unlovable Sevilmeyen Kayıtlı Üye

    Mesaj:
    255
    Beğeniler:
    390
    Cinsiyet:
    Erkek
    kontrollü olarak verdin yani o zaman değişir tabi.
     
  5. ÇayİçenPanda Hemkçır Elit Üye

    Mesaj:
    57
    Beğeniler:
    38
    Cinsiyet:
    Erkek
    Çıldırıyorum lapğsldpğalfğpwrpleth
     
    Zexor bunu beğendi.
  6. Zexor XF Development Onursal Ünvan

    Mesaj:
    238
    Beğeniler:
    140
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    Bide diyor ki mobilim mail giremem doğrula doğrularsa ip si düşecek bide panelden kendisine hesap açmış 1 tane daha modluk istedi :D
     
  7. Zexor XF Development Onursal Ünvan

    Mesaj:
    238
    Beğeniler:
    140
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    :d
     
  8. Zexor XF Development Onursal Ünvan

    Mesaj:
    238
    Beğeniler:
    140
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    Edit Cloudflare ipsiymiş aq
     
  9. Unlovable Sevilmeyen Kayıtlı Üye

    Mesaj:
    255
    Beğeniler:
    390
    Cinsiyet:
    Erkek
    188.119.35.218
    al sarıyer taraflarında oturuyor,ipsini bulsan ne olacak zaten :)
     
  10. Zexor XF Development Onursal Ünvan

    Mesaj:
    238
    Beğeniler:
    140
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    İp ban atıcam içim rahatlasın :D
     
    Unlovable bunu beğendi.
  11. Luxury Sorunsuz Site Yetkilisi Administrator

    Mesaj:
    276
    Beğeniler:
    502
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Moskova
    Dün seni özel mesaj yolu ile uyarmıştım dikkatli olmalisin diye yemişsin sm'yi oda beceriksiz olduğu için atamamış. Kontrollu olarak verdim demişsin şablon düzenliyebiliyorsa atardı indexi bence kontrolsuz bi şekilde vermişsin bir daha başlıklarda küfür görmeyeceğim uyarmam.
     
    Zexor bunu beğendi.
  12. Cute Swag Ziyaretçi

    Selamün aleyküm şimdi sm felann çekmedim free siteye sm çekmem neyse adama az şaka yapayım dedim forumu s*kti :D
     
  13. Zexor XF Development Onursal Ünvan

    Mesaj:
    238
    Beğeniler:
    140
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    Tamam abi kusura bakma
     
  14. Zexor XF Development Onursal Ünvan

    Mesaj:
    238
    Beğeniler:
    140
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    Foruma bak? O dediğin şey olmuşmu?
     
  15. Cute Swag Ziyaretçi

    bu arada bayrampşada oturuyorum adım oguzhan kardeşim :)
     
  16. Cute Swag Ziyaretçi

    smde b icraattır ama sm çekmedim ben bro foruma free çünkü .d
     
  17. Unlovable Sevilmeyen Kayıtlı Üye

    Mesaj:
    255
    Beğeniler:
    390
    Cinsiyet:
    Erkek
    kardeşim freeyle alakası yok çarptırma bariz bir şekilde index atamamışsın :) neyse beyler uzatmayın kilit özelde tartışın
     
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.

Bu Sayfayı Paylaş